lørdag den 15. november 2014

Hvad gaar jeg og laver?

Jeg kan se at jeg ikke har opdateret i lang lang tid.
Men jeg ved ikke helt hvad jeg kan sige, jeg har det fantastisk herovre! Jeg elsker at vaere her, og tanken om at tage hjem til Danmark igen, knuser mit hjerte.

Skolen gaar super godt! Jeg elsker skole (troede aldrig at jeg ville sige det, og faktisk mene det) Men det goer jeg. Skolen herovre er saa anderledes! Jeg har faet rigtig mange venner, som allerede betyder ufatteligt meget for mig!

Det har jo ogsaa vaeret halloween, jeg tilbragte den foerste del af dagen og aftenen med min vaerts-familie. Vi trick og treatede, og saa tog vi hjem og saa en gyserfilm. ved omkring 10 tiden blev jeg hentet af min bedste veninde Dillon, og saa overnattede jeg hos hende. Og vi tilbragte hele naeste dag sammen med at gaa i biografen, tage til et mall osv. Det var super hyggeligt!

Noget jeg ser frem til er at vi om lidt over en uge tager til New Orleans! Vi skal se en saints (football) kamp (Her i huset er de saints fans) og saa bliver vi der i nogle dage, og saa skal vi hjem og fejre Thanksgiving.

Senere idag skal vi til JJ's foedselsdags fest, saa det skal nok blive sjovt!

Men ellers saa ved jeg ikke helt hvad der er at sige lige pt. alt gaar super skoent!



2 af mine gode venner fra chemistry (De synes lige at de skulle tage lidt selfies)

Dillon og jeg i kirke

Halloween (ham med motorsaven er Caleb han er ogsaa i min tysk klasse)

JJ's halloween costume

Peyt og jegs graeskar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar