mandag den 21. juli 2014

1 dag!!!!

Så ja, nu er der kun 1 dag tilbage! Ret vildt! Har gået og pakket lidt, ordnet papirer osv. hele dagen så jeg er klar til i nat kl. 3 når jeg kører fra Sakskøbing med min mor og gudmor.

Jeg skrev et facebook post igår, som jeg bare kopirer her til nu, så alle kan læse det.

Hej alle sammen.
Så er tiden snart kommet, om lidt under en dag sidder jeg i flyet imod Island og så videre til Boston for at være der på en camp med 800 andre udvekslingsstudenter i 10 dage i Vermont. Efter det flyver jeg videre til min værtsfamilie i Texas! Jeg er utrolig spændt på at komme afsted! Det bliver et udfordrene, lærerigt og ikke mindst et uforglemmeligt år. Den ene kuffert er pakket, så jeg er næsten klar. Idag skal jeg rundt til alle mine bedste forældre og Henriette + hendes familie for at sige ordentligt farvel.

- hvis der er nogen af jer, der gerne vil skype, så er mit brugernavn: TereseBalle. Men hvis vi skal skype, så bliver det, når jeg er klar til at skype og så må i lige skrive noget før. 

I er selvfølgelig ALTID velkommen til at skrive til mig, både hvis i har spørgsmål eller hvis i bare gerne vil skrive:
Min email er: tereseballeusa@hotmail.com

Min instagram profil er i også velkomne til at følge! Jeg kommer til at ligge en masse billeder op.
Instagram navn: Teresebredgaardballe

Og en sidste ting. Hvis der er nogen som der måske har lyst til at sende noget over til mig, det kunne f.eks lakridser eller andet  så er min adresse: 5900 Secco Ct, Fort Worth, 76179 Texas.

Husk at holde mig opdateret på hvad der sker i lille Danmark. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar