søndag den 17. august 2014

Opdatering om vaertsfamilien

Saa har jeg vaeret her i 15 dage! Dagene gaar alt for hurtigt!
Jeg har det bare super godt! Ingen tvivl om det!
For at vaere aerlig saa har jeg ikke saa meget at sige, for der sker ikke rigtig det helt store, da alle har travlt med hver sine ting. Allison goer klar i sit klassevaerelse, og er paent stresset omkring det! Idag er hendes sidste dag, for at blive faerdig, jeg skal med hende i skole paa fredag, hvor alle hendes kommende elever kommer saa de kan moede hende, og saa skal jeg saa ved en photobooth, hun siger at der er rigtig mange som glaeder sig til endelig at moede mig. Men det er fedt og spændende! Jeg kan rigtig godt lide Allison, hun er en meget aerlig kvinde, og hun er super sød! Jeg maa vaere aerlig og sige at det er lidt maerkeligt, at lige saa snart at folk hoerer at jeg er fra et andet land, saa staar der 10 mennesker rundt om mig og stiller spoergsmaal, men det maa jeg bare vaenne mig til. Men Wes arbejder fra tidligt om morgnen til 23-24 om aftenen, jeg kan utrolig godt lide at snakke med Wes! Han er meget interesseret i kulture og har mange spørgsmaal omkring Danmark, og det er bare super fedt! Peyton arbejder ogsaa stort set hele tiden, men vi har stadig tid til at være sammen, vi har det rigtig godt sammen! jeg var med Peyton paa arbejdet paa min 2. dag her, og hun har bare de soedeste kollegaer, saa jeg fik et par venner derfra, en af dem er en 19 aarig fyr, som der spurgte mig om jeg ville gaa ud med ham den ene dag, men han fik en fin afvisning. Men han er super soed! Og saa er der min nye dejlige lillebror JJ som bare spiller minecraft 24/7, men hvad kan man forvente? Han er jo en dreng ikke? I starten var JJ lidt bange for mig, men efter 2-3 dage, fandt han ud af at jeg rent faktisk er den soede i denne familie, som gider at spille spil med ham, og vigtigst af alt, jeg raaber ikke af ham. Haha

Jeg har vaeret paa min skole for at blive registreret og for at faa mit midlertidigt skema. Jeg har ikke rigtig lyst til at snakke om skolen paa nuvaerende tidspunkt, da der har vaeret utrolig meget drama omkring en masse ting, men thank god for mama bear. Allison er meget staedig og vil goere alt for at faa tingene som hun vil have det, og hun har gjort det hele en smule bedre. Men vi er langt fra tilfredse med min skole..

Jeg er lidt traet idag, fordi Peyton og jeg besluttede os for at have en movie night igen, denne gang varede den bare til kl. 5 om morgenen.. ups.. Men det var hyggeligt. Jeg sov til kl. 10 saa dejligt med omkring 5 timers soevn.. og oven i det er jeg blevet syg, fordi min mave ikke er vant til al den usund mad, saa min mave gaar i staa, og det giver en masse masse masse smerter!

Det eneste "problem" jeg lige saadan har haft er at det er en meget hoejlydt familie, og der er mennesker over alt! Og det er jeg bare langt fra vant til, for jeg er enebarn og bor hos min mor, og er alene hjemme det meste af tiden, saa jeg har aldrig vaeret vant til meget larm, saa jeg havde lige en dag hvor jeg var paa mit vaerelse hele dagen, fordi jeg bare havde brug for at vaere alene. Min vaertsfamilie havde meget svaert ved at forstaa hvad der var galt, men de forstod til sidst hvad der var galt. Men alt er fint nu.

De er meget interesseret i min kultur og den maade jeg goer tingene paa, vi er faktisk overraskende forskellige. Men vi passer nu meget godt sammen alligevel. saa perfekt! Jeg er rigtig glad for at være her!


Haaber i alle har det godt derhjemme!
Husk at i altid bare kan skrive til mig!

Og forresten! Hvis i har nogle ting i gerne vil have mig til at blogge om fx vise mit vaerelse, eller andre ting saa skriv endelig bare!
Koebte lige en MacBook Air! Tak mor, mormor og morfar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar