torsdag den 6. februar 2014

HOST FAMILY!

Så er det endelig blevet min tur til at skrive om min værtsfamilie!

Igår var jeg til et EF pre-deparature møde. Som var et rigtig godt møde, hvor du fik en hel del information! (vidste meget af det, men det gør jo ikke noget at få det afvide igen)
Eftersom at mødet var i Taastrup, og jeg bor på Lolland, så er der 1 time og 30 minutter hjem. Så min mor og jeg besluttede os for at køre ind på McD og spise en is.
Pludselig fik jeg en email, hvor jeg kunne se at der stod "Welcome to Texas"(altså velkommen til Texas. Jeg ved ærligtalt ikke hvad jeg tænkte, da jeg ikke rigtig kan huske noget fra lige det øjeblik. Men jeg troede ihvertfald ikke på det, nu har jeg gået i så lang tid og har sagt at jeg ikke ville få en familie, for hvem ville da have mig? Men det ville Familien Spratt fra Fort Worth, Texas.(lige ved siden af DALLAS!) Det var min IRC (områdes-repræsentant) Mandi Ford som skrev til mig.

Senere på aftenen tog jeg kontakt til min værtsmor Allison. Hun virker som en rigtig sød dame! Så jeg glæder mig helt vildt til at møde hele familien!

Familien består af:
Værtsfar: Wes på 38. Som er i The US Air Force. Så skal altså bo i en militær familie! Spændende!
Værtsmor: Allison på 35. Som arbejder som lærer i de mindre klasser.
Værtssøster: Peyton som fylder 16 i maj. Så vi er lige gamle. Det bliver fedt at få en søster!
Værtsbror: JJ(James) på 7. Så jeg får også en bror! Så fedt!

Jeg skal gå på Byron Nelson High School som ligger ca. 25 minutter væk fra huset. På skolen går der 2500 elever. (Det er helt vildt!) På skolen jeg går på i Danmark går der ca 350 elever. Så det er en stor forskel!

Jeg kan slet ikke beskrive hvor spændt jeg er! Jeg sov kun 2 timer i nat, da jeg bare var alt for glad!

Jeg skal på et tidspunkt skype med familien, så jeg kan lære dem at kende inden at jeg tager afsted.

Glæder mig helt vildt! Nu er der kun 5 måneder tilbage, men de kommer til at gå hurtigt med alle de eksamener, og ting jeg skal med EF. Så spændende, spændende!

Hjemmet for Byron Nelson Bobcats!

Bare så man lige kan se hvor stor skolen er! 3 etager!


4 kommentarer:

  1. Jeg er glad på dine veje! Jeg skal selv til Oklahoma, så vi kommer til at være okay tæt på hinanden!!(:

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ej hvor spændende! Ja det gør vi! :-)

      Slet