lørdag den 9. august 2014

Camp!

Meningen var at jeg skulle skrive om mit camp ophold.
Men af en eller anden grund kan jeg bare ikke skrive om det.
Camp var de bedste 10 dage i mit liv! Og selvom det var ret dyrt, saa var det bestemt alle pengene vaerd!
Jeg har skabt saa mange venskaber paa de 10 dage. Jeg har faet en ven for livet, Darleen, jeg har kendt Darleen i omkring 2 aar, (hun er fra Tyskland og er i Minnesota) Vi moedte hinanden for foerste gang paa campen, og var sammen morgen, middag, aften hver dag! Hun er en af mine aller bedste venner, og at forlade hende den sidste dag var forfaerdeligt. Vi lavede saa mange sjove ting sammen paa de 10 dage, og vi vil aldrig miste kontakten!

Jeg har saadan set ikke lyst til at skrive om alt det jeg har oplevet paa campen, jeg vil hellere vise lidt billeder.  Hvis i vil vide mere om noget, saa skriv endelig bare til mig!





Mor, mig og min gudmor i lufthavnen

Saya min roomie

Comando Hike! Best. Thing. Ever!

Birte, mig og Darleen

Lincoln Leopards! Go Leopards!!

The football field!

Gik randomly forbi dette i Northfield, Vermont! 

the military!

Billeder af os alle i lufthavnen, kan du finde mig? (Hint: Jeg har min famoese hat paa)

Cheer-practice

Darleen og jeg! Go Lincoln and Franklin!

Vollyball tournament! Lincoln kom paa 2. pladsen...

Boston

Der kom en mand for at hypnotisere en af dagene! Saa sjovt!

The Lake

First base-ball game ever! Go lake monsters

Darleen og jeg's 5$ pizza til base-ball.. (Den ser stor ud paa billedet..) Vi blev snydt! 
Vi fik taget et billede med Champ!

Base-ball game

Oreo cheesecake! Soo good!!!

Aurora (fra Italien til Illinois) og jeg

Graduation

My fantastiske laerer Travis og jeg! 

Saya (Roomie! Fra Japan til Alabama) og jeg

Vores trappe

The church! Amen

Cafeteria

Just on campus

Daarligt billede fra cafeteriet

Jackman hall


Stoerste fyrvaerkeri show jeg nogensinde har set! Og det varede i 10 min.

Goodbye

we found a fan! Halleluja!

On adventure!

Mrs President!

Well good morning

Eyy! Greb en bluse til base-ball!

Mig, Anna and Darleen


On our stair

Swag

Oh snap!

Laver snart et indlaeg om min fantastiske vaertsfamilie! 

Sneakpeak!: 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar