mandag den 17. marts 2014

1000!!

Bare lige et meget kort indlæg.
Jeg har nu ramt 1000 viewers!! Så mange tak til jer, der har været inde og læse min blog.

Jeg ved godt at jeg ikke skriver så ofte, men denne blog handler også om mit år i Fort Worth, Texas. Og eftersom at jeg (desværre) ikke er kommet til USA endnu, så skriver jeg ikke rigtig så meget. Jeg kan så fortælle, at jeg snart skal på en weekend i Svendborg med EF, så der vil jeg opdatere lidt.

Jeg har også haft skypet med familien, de er bare SUPER søde! Jeg glæder mig helt vildt til at møde dem. Skriver også meget sammen med Peyton(pigen jeg skal bo sammen med), og det lader til at hun glæder sig rigtig meget til, at jeg kommer derovre, så det gør mig rigtig glad, at hun også er spændt.

Mange tak til alle jer, som følger med i min blog! Jeg lover at den bliver lidt mere spændende, når jeg kommer til USA. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar