søndag den 1. juni 2014

Sidste Skoledag!

Her i onsdages var det så endelig min tur til at fejre sidste skoledag! Hvor har jeg bare haft ventet på den dag! At kunne opføre sig sindsygt, tegne børn i hovedet med læbestift og kaste karameller, er det vi alle har ventet på. Min klasse havde et tema som hed: Græske guder/gudinder + gladiator. Det var en hyggelig dag hvor vores underholdning var: en parodi af den populære sang "Wrecking Ball" med Miley Cyrus og et danse show. Syntes klart at vores underholdning var den bedste. Vi sluttede dagen af med, VANDKAMP! Og er du da crazy det var koldt! Hold da op! Jeg er super taknemlig over at min bedste venindes dejlige forældre ville køre mig hjem, så tak Finn og Merete! (hvis jeg skulle ha' gået, så var jeg nok besvimet af kulde, det var virkelig koldt!)

Senere på aftenen, skulle vi hjem til Thea (klassekammerat) for at holde festen hos hende. Vi var kun 2 som var ædru, jeg havde ikke lyst til at drikke, da jeg skulle gøre klar til min eksamen om torsdagen, og så har jeg brugt hele min weekend i Svendborg med alle de dejlige EF mennesker, men det laver jeg et andet blog indlæg om, når der er kommet billeder og videoer.

Men alt i alt så var min sidste skoledag super. Jeg er bare glad for snart at være færdig, så jeg kan komme videre.

Der er nu 52 dage til afgang, alt kommer tættere på nu! Det er skønt!

Tak fordi at i læser med! Vi ses!
Vores fjollebillede. 

Mig og min bedste veninde Henriette


Thea, mig, Henriette og Frederik i baggrunden

Mig og Henriette

Og så slutter vi af med min skøre Henriette i et fantastisk humør. Hold da op jeg kommer til at savne hende! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar