mandag den 14. juli 2014

Forsinket update

Som i har kunne se, så laver jeg et update hver 10 dag, som nedtælling.
Men jeg havde ikke tid til at lave en update i lørdages eller igår.

Lørdag havde jeg sidste arbejdsdag på mit arbejde, det var så skønt at blive færdig. Jeg har haft arbejdet med hos min mormor det sidste 1 1/2 år, jeg har ikke været synderlig begejstret for at arbejde der, men man skal starte et sted, og så skulle jeg tjene lidt lommepenge til USA. Jeg har gået de sidste mange måneder og har set frem til den dag jeg var færdig, fordi så ville jeg købe en jordbær-kage til min mormor og jeg, som belønning for at hun har kunne holde ud at arbejde med mig, haha.

Jeg har også lige været til Mads Langer koncert med min bedste veninde og min mor. Mads Langer er min absolut ynglings danske kunstner, han er en meget inspirerende og sjælfuld mand, så at jeg kunne se ham en sidste gang inden jeg tager afsted, var jo bare fantastisk! (Vi stod næsten helt oppe ved scenen!!)

Jeg er allerede begyndt at sige farvel til nogle mennesker, det er lidt mærkeligt at, alle kommer og siger farvel og god tur til USA. Det er lidt skræmmende, men det er ikke rigtig gået op for mig endnu, at der imorgen kun er præcis en uge til afgang. Jeg er så småt begyndt at pakke, men det går ikke så hurtigt.

Jeg holder min afskeds-fest på lørdag, så der kommer noget familie og nogle venner. Det bliver en hyggelig dag. Og så håber jeg at vejr-guderne sørger for godt vejr til på lørdag!

8 dage! Hurra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar